Veel of beperkte keuze, wat is beter?
Net als ons dagelijks leven laten gebruiksvoorwerpen en communicatie ons keuzes maken. Veel keuze maakt ons gelukkig, beperkte keuze maakt het leven makkelijk.
Net als ons dagelijks leven laten gebruiksvoorwerpen en communicatie ons keuzes maken. Veel keuze maakt ons gelukkig, beperkte keuze maakt het leven makkelijk.
Animatie werkt effectief voor het begrijpelijk overbrengen van complexe informatie. Voor ondernemingen is dat niet alleen de uitleg van een product of dienst, maar ook uitleg over interne informatie.
Design: smaakgebonden of aantoonbaar gebruik van vorm en functie? Om te bepalen wat design nou eigenlijk is, ga ik op zoek naar de betekenis en hoe design iets toevoegt aan ons leven.
Steeds meer ondernemers zetten social media in om nieuwe klanten online te benaderen. Maar het kost tijd om het bij te houden. Hoe werkt het en waar moet je op letten?
Een lezing van Guy Kawasaki over ondernemerschap in de 21e eeuw. Met uitspraken als ‘Experts hebben geen idee…’ en ‘Sommige dingen moeten worden geloofd om gezien te worden’ prikkelt hij ondernemers om anders met hun business om te gaan.
Zoekmachines zijn bijna onlosmakelijk verbonden aan het beheren van je website. Er komt veel bij kijken, maar wat heb je er aan en hoe werkt het?