Red de Thiemeloods
De Thiemeloods; een culturele ontmoetingsplek in Nijmegen waar je wat kunt vieren. Voor de campagne om deze plek te redden van verkoop, verzorgden wij de campagne en media.
De Thiemeloods; een culturele ontmoetingsplek in Nijmegen waar je wat kunt vieren. Voor de campagne om deze plek te redden van verkoop, verzorgden wij de campagne en media.
Voor Windpark Midden-Betuwe hebben wij de identiteit ontwikkeld. Met deze nieuwe identiteit, ontwierpen we de huisstijl en projectwebsite.
In enkele merksessies van Puur Merk is de merk identiteit voor Creditable ontwikkeld. Hiervoor werd in samenwerking met Creditable een mission statement, visuele stijl en logo ontwikkeld. Daarbij is de doelgroep en merkstrategie ontwikkeld op basis van de sales- en marketingstrategie van Creditable. Wij verzorgden de merksessies, begeleiding van het ontwerp proces, advies en uitwerking […]
Voor een buurt energie project, een zonnedak op parkeerhuis Bliek, werd de visuele identiteit ontwikkeld. Naast de illustraties, logo en drukwerk, hebben we ook de website ontworpen.
Van Leeuwe Natuursteen is een familiebedrijf dat sinds 1926 van vader op zoon is overgegaan. In samenwerking met de huidige eigenaren, zijn we aan de slag gegaan met het herpositioneren van het merk. Het resultaat was een moderne merkidentiteit met een nieuw logo, een nieuwe huisstijl en een website.
Voor de campagne van Zonnepark de Grift hebben wij de merkidentiteit ontwikkeld, de huisstijl ontworpen en de campagne gerealiseerd. Het doel was het werven van nieuwe leden van Energiecoöperatie WPN voor het realiseren van het eerste Nijmeegse Burgerparticipatie Zonnepark. Het zonnepark is gerealiseerd met volledige inzet, bijdrage van burgers en daarmee eigendom van de burgers […]
Futurama is het duurzaam energiefestival in Terheijden.
Ontwikkeling communicatie en website.
Identiteit van WiekII.
Voor Power2Nijmegen is een update gemaakt van het logo. Een modernere versie met rondom de ‘skyline’ van Nijmegen.
Complete identiteit voor DataSpinners.
Het Traais Energie Collectief (TEC) is een coöperatieve organisatie uit het dorp Terheijden. Samen bouwen inwoners aan een eigen duurzame energievoorziening. Ze ontwikkelen een windpark, zonnepark, warmtenet en andere oplossingen om zelf als dorp te voorzien in eigen energie. Wij ontwikkelden de identiteit en alle media uitingen.
Izzy Projects huisstijl en website.
Ontwerp van logo, visitekaartje en website.
In 2013 ontstond het samenwerkingsverband Cokracht vanuit Nijmegen. Een groep zelfstandig media en communicatieprofessionals pakten lokale duurzame projecten op.
Corporate identity, campagne en website voor het duurzaam energie project bij Breda.
Voor Schouder Centrum Nijmegen zijn het logo en website opnieuw ontworpen.
Ontwerp brand identity, pictogrammen en exposcreen voor een nieuws verspreiding systeem.
Ontwikkeling corporate identity voor Windpark Nijmegen-Betuwe.
Sensation is het dames jeans merk van Lakeside.
GTSzorg is een dynamisch bemiddelingsbureau in de zorg.
AWAQS is een kwaliteitscontrole systeem van Owens Corning.
Visuele identiteit voor Adviesboog.
Huisstijl en website voor online services netwerk voor management en sales.
Visuele identiteit voor EHON, het expertisenetwerk voor hoger onderwijs.
Kennisstroom richt zich op langdurige samenwerkingsverbanden tussen wetenschappers, professionals en de markt. Het verbinden van kennis in die samenwerking speelt een belangrijke rol. Wij ontwierpen de visuele identiteit, het logo, pictogrammen en infogaphics.
Perfect Group is een expat makelaar in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag.
Voor Vos Vis BV, leverancier van vis producten aan grootverbruik en horeca, is op basis van de ontwikkelde huisstijl de website, verpakking en de belettering voor auto’s ontworpen.
Alternatief is een uitzendbureau in Leiden.
Logo-ontwerp voor diverse organisaties